Правила акції

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • 1.1. Рекламна акція — «Надішли листівку подрузі» (далі — «Рекламна Акція»/«Акція»), яка проводиться в мережі Інтернет на сторінці: https://fleur.ahmadtea.ua

    Акція спрямована на популяризацію продукції під товарним знаком «Ahmad» (далі — Товар), проводиться з метою залучення уваги покупців до продукції з зазначеним товарним знаком та стимулювання споживчого попиту на Товар.
  • 1.2. Замовником Рекламної акції є ТОВ «ЕС ДЖІ ПРОДАКШН», код ЄДРПОУ 37394634. Місцезнаходження: Україна, 61106,  м. Харків, пр. Московський, 274-В (далі – Замовник).
  • 1.3. Виконавцем Рекламної акції є ТОВ « Мокко», код ЄДРПОУ 40875249, Юридична адреса: 04119, м.Київ, вул. Сім’ї Хохлових, 8 (далі – Виконавець, або Організатор).
  • 1.4. Учасником Акції може бути громадянин України, якому на момент початку проведення Акції вже виповнилося 18 років, і який виконав всі дії, які необхідні для участі в Акції (далі — Учасник або Учасники). Взяти участь у Акції можуть тільки зареєстровані користувачі Рекламної акції, громадяни України, яким виповнилося 18 років і які повністю згодні (факт реєстрації прирівнюється до факту беззаперечної згоди Учасником Акції з умовами даних Правил) з умовами цих Правил Рекламної Акції і не мають обмежень, зазначених у п.1.5. цих Правил. Виконавець та Замовник Акції не зобов’язані перевіряти дієздатність Учасників Акції.
  • 1.5. Учасниками не визнаються і не мають права брати участь в Акції:
  • 1.5.1. Працівники та представники Виконавця, Замовника Акції і будь-яких інших компаній, що беруть участь у підготовці, організації та/або проведенні Акції.
  • 1.5.2. Особи, яким на момент проведення Акції ще не виповнилося 18 років.
  • 1.5.3. Учасники Акції, які не мають права брати участь в Акції: Учасники Акції із закритими аккаунтами у соціальній мережі FACEBOOK та/або сторінки яких без будь-якої інформації та/чи публікацій та/або із датою інформації та/чи публікації менш як за місяць до реєстрації на сайті та/або які заповнені лише акційними публікаціями, бренд-сторінки.

    Не визнаються Учасниками Акції особи, які пройшли реєстрацію за допомогою облікового запису керуючого сторінкою, на якій п’ять та більше публікацій, за останній місяць, визначені Виконавцем акції як публікації з акційним або рекламним змістом.
  • 1.6. Період проведення Акції — з 04.03.2020 року — 05.05.2020 року (включно).Акція призупиняється з 18.03 в зв'язку з новим законом "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)". Останній розіграш відбудеться 18.03 (включно).

    Термін продовження акції буде оголошено пізніше, при стабілізації в санітарно- епідеміологічної ситуації в країні.
  • 1.7. Рекламна акція проводиться на території України (за винятком території відповідно до Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях»)), території, що не контролюється українською владою (згідно Постанови Верховної Ради України «Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями» від 17.03.2015 р., №254-VIII та переліку територій, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, затвердженого Розпорядженням КМУ №1085-р від 07.11.2014 року) та території  АР Крим виключно з міркувань безпеки мешканців даних регіонів та фактичної можливості функціонування Замовника та Виконавця на зазначеній території) та з використанням глобальної мережі «Інтернет», з урахуванням особливостей мережі функціонування «Інтернет»).
  • 1.8. Рекламна Акція проводиться в мережі Інтернет, за Інтернет – адресою: https://fleur.ahmadtea.ua (надалі також – Сайт)
  • 1.9. Призовий фонд Акції складається з: 180 наборів (скляна баночка з чаєм). Призовий фонд в зв'язку з карантином залишається без змін.
  • 1.9.1. Замовник та Організатор залишають за собою право вибору чи зміни товарних позицій, які зазначені в пункті 1.9. цих Правил.
  • 1.10. Загальна кількість Переможців Акції складається з: 180 (ста восьмидесяти) чоловік. Кількість переможців в зв'язку з карантином залишається без змін.

    Переможці Акції мають можливість отримати лише один з призів Акції, визначених у п.1.9. Правил, у разі їх визначення Переможцями у порядку, передбаченому даними Правилами.
  • 1.11. Дані Правила та умови Рекламної Акції будуть розміщені на Інтернет — сторінці: https://fleur.ahmadtea.ua

2. УМОВИ УЧАСТІ В РЕКЛАМНІЙ АКЦІЇ

  • 2.1. Порядок участі в Акції.

    Учасник Акції має відповідати вимогам даних Правил. В період проведення Акції, Учасник Акції має 1) зареєструватися на Сайті за допомогою свого відкритого аккаунта в соціальній мережі Facebook; 2) Опублікувати на своїй сторінці листівку за допомогою кнопки “пошерити” та позначити активним посиланням іншого користувача. 
  • 2.2. Порядок визначення Переможців Акції.
  • 2.2.1. Визначення Переможців відповідних Призів Рекламної Акції проводиться серед усіх зареєстрованих Учасників Акції, які виконали всі умови Акції, зазначені у даних Правилах, щосереди о 18.00 в період проведення акції (04.03.2020 року — 05.05.2020 року) етапи за допомогою сайту www.random.org випадковим чином. В зв'язку з карантином останнє визначення переможців відбудеться 18.03.2020.

    Переможці Акції визначаються серед усіх Учасників Акції, які виконали умови цих Правил для отримання Призів Акції, визначених п.п. (ІІІ) п.1.9 Правил. З подальшою перевіркою кандидатів в Переможці рекламної Акції на відповідність вимогам цих Правил. У разі невідповідності кандидатів в Переможці Рекламної Акції, Виконавець Акції проводить повторне визначення за допомогою сайту www.random.org, або в разі створення черги кандидатів в Переможці рекламної Акції, право вважатися Переможцями Рекламної Акції з вимогою обов’язкової перевірки передається наступному кандидату зі списку.

    У випадку відмови Переможців Акції від отримання призів Акції, та у інших випадках передбачених цими Правилами, Виконавець Акції проводить повторне Визначення Переможців Рекламної Акції не більше двох разів у порядку передбаченому пп. (І.) п.2.2.1 цих Правил, або передає право на перемогу наступним в черзі кандидатам на отримання призів Акції, в разі якщо спочатку складена чергу кандидатів на перемогу в Рекламній Акції.

    Переможці Акції, які мають право на отримання відповідних Призів Акції, будуть розміщені на сторінці ТМ Ahmad Tea Ukraine в соціальній мережі: https://www.facebook.com/AhmadTeaUkraine.

    Та на сторінці сайту ТМ Ahmad Tea Ukraine https://fleur.ahmadtea.ua

    Переможців Рекламної Акції буде оповіщено про отримання Призів Акції за допомогою повідомлення в соціальній мережі Facebook на сторінці ТМ Ahmad Tea Ukraine https://www.facebook.com/AhmadTeaUkraine. Протягом 5-ти днів з моменту оповіщення, Переможець Акції зобов'язаний зв’язатися з Виконавцем Акції шляхом написання у приватні повідомлення на сторінці https://www.facebook.com/AhmadTeaUkraine/ та надати Виконавцю всю необхідну інформацію, а саме:

    - скан-копію дійсного паспорту громадянина України (чи іншого дійсного документа, який підтверджує громадянство України);

    - скан-копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера) (окрім випадку, коли учасник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, про що має відповідну відмітку в паспорті);

    - а також адресу відділення Нової Пошти для відправки Заохочення (в межах території проведення Акції);

    - а також додаткову інформацію, яка потрібна Організатору для відправки Заохочення та бухгалтерського, фінансового та податкового обліку.
  • 2.3. Порядок вручення призів Акції
  • 2.3.1. Призи будуть вручені Переможцям Рекламної Акції у строк: 30 (тридцяти) днів з моменту надання Переможцями необхідної інформації Виконавцю для відправки призів.
  • 2.3.2. Учасник Рекламної Акції, якого визнано Переможцем, для отримання Призів Рекламної Акції повинен не пізніше 5 (п’яти) календарних днів після отримання оповіщення від Виконавця про визнання Переможцем, надати Виконавцю необхідну інформацію для відправки призів.
  • 2.3.3. Виконавець/Замовник Акції з моменту отримання призу Рекламної Акції Учасниками Рекламної Акції не несуть відповідальності за їх подальше використання.

    Виконавець/Замовник Акції не несуть відповідальності за доставку, або неналежну доставку призів, або через неможливість отримати Учасниками акції призів з незалежних від Виконавця та Замовника будь-яких причин. Виконавець та Замовник Акції не несуть відповідальності за гарантійні зобов’язання щодо Призів Акції. Гарантійні зобов’язання покладаються на виробника товару.
  • 2.3.4. Замовник/Виконавець має повне право відмовити в наданні призів Акції в разі:

    — неподання Учасниками Рекламної Акції повної інформації, передбаченої цими Правилами, або здійснення Учасниками будь-яких маніпуляцій під час участі в Акції, або Виконавцю Акції не вдається зв’язатись з Переможцем Акції;

    — у разі якщо у Замовника виникнуть сумніви в сумлінності участі в акції;

    — у разі недотримання Учасником інших положень цих Правил та чинного законодавства України. Таке рішення Замовника є остаточним і оскарженню не підлягає.
  • 2.3.5. У разі відмови від призу Рекламної Акції з боку Переможця Рекламної Акції, який отримав право на приз Рекламної Акції, Замовник за своїм розсудом визначає спосіб розпорядження таким призом Рекламної Акції. Відмова від призу Акції має бути оформлена в письмовій формі та надіслана Замовнику/Виконавцю Акції поштою, та/або засобами електронного зв’язку.

3. ПОРЯДОК ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ ПРО УМОВИ АКЦІЇ

  • 3.1. Інформування щодо правил та умов Акції, а також про порядок отримання призів здійснюється Виконавцем/Замовником Акції, шляхом розміщення Правил Акції в глобальній мережі Інтернет на сайті https://fleur.ahmadtea.ua
  • 3.2. У разі виникнення додаткових умов проведення Рекламної Акції, або збільшення призового фонду і змін, Виконавець публікує додаткові зміни та нові умови проведення Акції на сайті https://fleur.ahmadtea.ua
  • 3.3. Більш пізня редакція цих Правил буде мати пріоритетну силу. У разі припинення дії Рекламної Акції, Виконавець опубліковує відповідне повідомлення на сайті https://fleur.ahmadtea.ua

4. ІНШІ УМОВИ АКЦІЇ

  • 4.1.  Зовнішній вигляд призів може відрізнятися від зображення на рекламних та рекламно-інформаційних матеріалах.
  • 4.2. Учасник, який бере участь в рекламній акції, своєю участю підтверджує свою згоду з Правилами Акції, а також, що йому виповнилося 18 років, і він ніяк не обмежений для того, щоб взяти участь в даній Рекламної Акції.
  • 4.3. Якщо при отриманні призу буде встановлено, що особа, яка брала участь у Рекламній Акції, не може бути Учасником (пункт 1.5. Правил), такий Учасник Акції втрачає право на отримання Призу за умовами цієї Рекламної Акції.
  • 4.4. Замовник/Виконавець не несуть відповідальність стосовно подальшого використання Учасниками наданих призів. 
  • 4.5. Замовник/Виконавець не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як: стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на території проведення Рекламної Акції, інші непідвладні контролю з боку Виконавця/Замовника обставини.
  • 4.6. Учасники Рекламної Акції самостійно несуть відповідальність за достовірність наданої ними інформації (в т.ч. інформації щодо контактів з ними, поштових адрес тощо).
  • 4.7. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих даними Правилами, остаточне рішення приймається Замовником Рекламної Акції відповідно до вимог чинного законодавства України. Рішення Замовника є остаточним і оскарженню не підлягає.
  • 4.8. У разі, якщо Учасник Рекламної Акції з будь-яких причин не може отримати приз особисто, такий Учасник Рекламної Акції не має права передати/поступитися своїм правом третій особі, якщо інше не буде передбачено цими Правилами.
  • 4.9. Замовник / Виконавець не несуть відповідальність за роботу поштової (кур’єрської ) служби і затримку в отриманні документів від Учасників Рекламної Акції з вини поштової (кур’єрської) служби.
  • 4.12. Беручи участь у Рекламній Акції, кожен Учасник тим самим підтверджує свою добровільну згоду на використання наданої інформації Виконавцями/Замовником з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою (в тому числі надсилання на електронні адреси Учасників Акції інформації про товари та послуги Замовника Акції, про інші рекламні акції, конкурси, які проводяться Замовником Акції, новини від Замовника Акції), методами, що не порушують чинне законодавство України (у т.ч. шляхом передачі третім особам) , зокрема на безкоштовне використання його імені (псевдоніму), прізвища, фотографії, інтерв’ю, надісланих Учасником матеріалів або інших матеріалів/інформації про нього з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. право публікації (в т.ч. його імені, фотографії) в засобах масової інформації (ЗМІ), будь-яких друкованих, аудіо та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, у випадку отримання призу, а також для надсилання інформації, повідомлень, коментарів (в т.ч. рекламного характеру) тощо , без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Замовником/Виконавцем та/або будь-якою третьою особою. Надання такої згоди також розглядається у розумінні ст. 296, 307, 308 Цивільного кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних» (із змінами та доповненнями) (а також згоду включення його номера телефону та електронної адреси до системи розсилки інформації про нові рекламні акції Замовника Рекламної Акції, які будуть проводитися в майбутньому) і Учасники, як суб’єкти персональних даних, надають свою добровільну згоду Виконавцю і дозвіл на вчинення всіх дій, які, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», є обробкою їх персональних даних і підтверджують, що одночасно з їх реєстрацією як Учасників Рекламної Акції за цими Правилами, останні письмово повідомлені про їхні права визначені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору персональних даних та особи, яким передаються такі персональні дані Учасників. Виконавець є володільцем персональних даних учасників в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Учасник може відкликати свою згоду на використання персональних даних виключно письмовим зверненням на адресу Виконавця. У разі відкликання згоди на використання персональних даних Учасник не допускається до подальшої участі в Акції. Виконавець має право знищити базу персональних даних, без попереднього повідомлення про це власників персональних даних, після повного закінчення Рекламної Акції.
  • 4.12.1. Персональні дані Переможців Акції передаються Виконавцю та обробляються останнім з метою забезпечення їх участі в цій Акції, визначення Переможців, маркетингових відносин та рекламних відносин.
  • 4.13. Факт участі в цій Рекламної Акції означає ознайомлення та повну згоду всіх Учасників з цими Правилами та зобов’язання таких Учасників їх виконувати.
  • 4.14. Замовник/Виконавець залишають за собою право не вступати в листування та інші контакти з Учасниками Рекламної Акції, за винятком випадків, зазначених у цих Правилах.
  • 4.15. Дана Рекламна Акція не є лотереєю або послугою у сфері грального бізнесу та не є азартною грою.
  • 4.16. Дана Рекламна Акція жодним чином не спонсорована, не підтримана, не управляється і не пов’язана з соціальною мережею www.facebook.com. Інформація в рамках акції надається Замовником Рекламної Акції, а не соціальною мережею. Соціальна мережа не несе відповідальності перед відвідувачами та Учасниками рекламної Акції.
  • 4.17. Для отримання призу Замовник/Виконавець мають право вимагати від Учасника надати будь-яку додаткову інформацію (заповнити форму або надіслати інформацію в формі листа або SMS-повідомлення), необхідну для відправки та/або вручення призу. Вартість відправлення SMS-повідомлення Виконавцю, або його представнику, Учаснику Акції не відшкодовується.

    Увага! Вартість відправлення SMS-повідомлення згідно з тарифами мобільного оператору.